- Bycie pierwszym punktem kontaktu dla wymagających klientów w sytuacjach związanych z podróżami.
- Wsparcie w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności oraz korzystaniu z programów lojalnościowych.
- Interwencja w przypadkach problemów z podróżami klientów.
- Komunikacja z pasażerami w celu rozwiązania problemów.
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego lub francuskiego oraz dobra znajomość angielskiego.
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość i elastyczność.
- Umiejętność jasnej i pewnej komunikacji.
- Organizacja pracy i zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach stacjonarnej pracy.
- Pakiet socjalny, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
- Szkolenia rozwijające umiejętności.
- Szybki rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
- Możliwość pracy z międzynarodowym zespołem.
Podobne ogłoszenia
Pracownik Biura Podróży
Data: 12 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Piaseczno
Doradztwo i sprzedaż ofert turystycznych dopasowanych do potrzeb klientów. Obsługa rezerwacji i wsparcie klientów na każdym etapie podróży. Współpraca z partnerami oraz biurami podróży w zakresie dostępności i sprzedaży ofert. Weryfikacja dostępności...
Pracownik ds. Turystyki z Językiem Japońskim
Data: 31 lip 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Pierwszy kontakt dla klientów premium potrzebujących wsparcia w podróży. Pomoc w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interwencje w sytuacjach problemowych związanych z...