Renomowana firma motoryzacyjna w Warszawie poszukuje Kandydatki / Kandydata na stanowisko:
- prowadzenie serwisu wg przyjętych standardów marki Premium,
- profesjonalna obsługa Klienta,
- realizacja założonych planów,
- współudział w tworzeniu strategii firmy,
- dbałość o wizerunek serwisu.
- znajomość branży motoryzacyjnej,
- doświadczenie w pracy na stanowisku Doradca Serwisowy,
- znajomość standardów obsługi Klienta biznesowego,
- bardzo dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętności negocjacyjne,
- zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu Office, obsługa urządzeń biurowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziana).
- pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o wynik,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Auto Fus Group,
- pakiet opieki medycznej,
- ubezpieczenie grupowe,
- kartę sportową,
- dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS.
Podobne ogłoszenia
Doradca serwisowy - samochody marki premium
Data: 14 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Premium koordynacja zleceń serwisowych i nadzór nad ich realizacją dbanie o wizerunek serwisu i wysoki poziom obsługi udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy realizacja celów sprzedażowych i...
Doradca Serwisu
Data: 13 sie 2025
Firma: TB Truck & Trailer Serwis Sp. z o.o.
Lokalizacja: Mszczonów
Na czym polega rola Doradcy Serwisu? Zarządzasz relacjami z klientem i organizujesz pracę zespołu serwisowego, Koordynujesz cały proces napraw – od otwarcia zlecenia, przez kosztorys po fakturę, Pilnujesz dokumentacji, jakości, terminów i efektywności...
Doradca Serwisu
Data: 13 sie 2025
Firma: TB Truck & Trailer Serwis Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Na czym polega rola Doradcy Serwisu? Zarządzasz relacjami z klientem i organizujesz pracę zespołu serwisowego, Koordynujesz cały proces napraw – od otwarcia zlecenia, przez kosztorys po fakturę, Pilnujesz dokumentacji, jakości, terminów i efektywności...