- Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email.
- Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych.
- Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności.
- Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem.
- Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie opinii.
- Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii i poczucie humoru.
- Wysoka orientacja na potrzeby klienta.
- Biegłość w języku norweskim (C1) i angielskim (min. B2).
- Znajomość obsługi administracyjnej i technicznej.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Rozwój umiejętności i potencjału.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatną opiekę medyczną.
- Umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)
Data: 05 cze 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Udzielanie wsparcia użytkownikom – przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza oraz usuwanie usterek w środowisku Windows 10/11 i Office 365 Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk...
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Data: 01 cze 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and...
Junior IT Service Desk Administrator
Data: 28 maj 2025
Firma: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: Obsługa ServiceDesk : Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, udzielanie szkoleń pracownikom, Zarządzanie sprzętem : wymiana, reinstalacja,...