Doradca klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych.
  • Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności.
  • Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem.
  • Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie opinii.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii i poczucie humoru.
  • Wysoka orientacja na potrzeby klienta.
  • Biegłość w języku norweskim (C1) i angielskim (min. B2).
  • Znajomość obsługi administracyjnej i technicznej.
Oferujemy:
  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Rozwój umiejętności i potencjału.
  • Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
  • Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatną opiekę medyczną.
  • Umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)

  • Data: 05 cze 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Udzielanie wsparcia użytkownikom – przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza oraz usuwanie usterek w środowisku Windows 10/11 i Office 365 Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk...

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

  • Data: 01 cze 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and...

Junior IT Service Desk Administrator

  • Data: 28 maj 2025

  • Firma: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa ServiceDesk : Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, udzielanie szkoleń pracownikom, Zarządzanie sprzętem : wymiana, reinstalacja,...