Doradca klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją. Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę!

  • Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!
  • Zostań technicznym superbohaterem: zapewniamy wsparcie techniczne dla fanów streamingu.
  • Rozwiąż zagadki: szybko i sprawnie odpowiadamy na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
  • Empatia i profesjonalizm: obsługujemy i rozwiązujemy reklamacje klientów z uśmiechem i zrozumieniem
  • Obsługa połączeń: pomagamy klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: obsługujemy połączenia wychodzące i zbieramy opinie na temat platformy
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru
  • Proaktywność i kreatywność to nasze drugie imię!
  • Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta - oni są najważniejsi!
  • Język: biegła znajomość duńskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
  • Ekspert administracji i technologii: posiadasz wiedzę administracyjną i techniczną.
  • Słuchanie jest sztuką: świetne umiejętności komunikacyjne i słuchania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data: 20 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: Synevo Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów. Wymagania: ​...