Ogłoszenie numer: 10366358, z dnia 2025-10-26

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów
  • Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów
  • Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie reklamacji i zwrotów
  • Znajomość przepisów konsumenckich lub chęć ich poznania
  • Umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
  • Skrupulatność i dokładność w zarządzaniu informacją oraz terminarzem
  • Doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej i dokumentów finansowych
  • Gotowość do pracy zmianowej

Oferujemy

  • Premię kwartalną i udział w wynikach firmy
  • Program Akcjonariat i fundusz mieszkaniowy
  • Dofinansowanie do termomodernizacji
  • Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy wellbeingowej
  • Platforma do nauki języków obcych
  • Kafeteria benefitów MyBenefit
  • Telefon służbowy
  • Programy rozwojowe i realne wsparcie przełożonego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. reklamacji i szkód transportowych

  • Data: 04 lis 2025

  • Firma: Asian Automotive Distribution Center

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji szkodowej pod kątem przyjęcia odpowiedzialności za szkodę Zgłaszanie i rozliczanie szkód z ubezpieczycielem Współpraca z innymi działami w ramach prowadzonego procesu likwidacji Informowanie dealerów na temat...

Pracownik ds. obsługi posprzedażowej

  • Data: 09 paź 2025

  • Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Wołomin

Poszukujemy osoby do obsługi zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach sprzedaży tradycyjnej, nowoczesnej i e-commerce. Do obowiązków należeć będzie bieżący kontakt z klientami, rejestrowanie i analiza reklamacji, przygotowywanie dokumentów...