- Telefoniczna obsługa stałych baz Klientów - obsługa połączeń wychodzących,
- Tworzenie komunikatów pisemnych,
- Zachęcanie do skorzystania z ofert dostosowanych do potrzeb Klienta,
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i podwykonawcami,
- Współpraca z zespołem w celu zapewnienia wysokiej jakości usług.
- Doświadczenie w pracy w Contact Center lub pokrewne,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Komunikatywność,
- Poprawność w mowie i piśmie,
- Wysoka skuteczność i nastawienie na cel,
- Samodzielność i sumienność w realizacji powierzonych zadań,
- Chęć nauki i rozwijania umiejętności zawodowych
- Pracę zdalną,
- Umowę zlecenie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 30,50 zł brutto/h + prowizja uzależniona od wyników,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Szkolenia i możliwość rozwoju,
- Pakiet medyczny, Multisport
- Równowaga między pracą a życiem prywatnym.
Podobne ogłoszenia
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Data: 20 maj 2025
Firma: Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Data: 19 maj 2025
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Data: 18 maj 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość...