Join our team at Foundever!
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails);
- Meeting targets set by the client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
What do we expect from you?
- Language: Proficiency in Czech (C1) or Slovak (C1) and knowledge of English (B1 level);
- Experience: Customer Service experience is a must, great if you have experience in technology focused roles;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
- Ability to prioritize and plan;
Independence AND ability to work with minimal supervision; - Tech savvy background, ability to solve problems, troubleshooting skills;
- Attention to detail.
Working conditions:
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students and employment contract for other employees);
- Working from the comfort of your own home;
- Day shifts from Monday to Friday
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Data: 13 sie 2025
Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.
Lokalizacja: Pruszków
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...
Doradca klienta z duńskim/norweskim dla usług streamingowych
Data: 13 sie 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnij wsparcie klientom przez telefon, email lub chat, oferując asystencję techniczną i rozwiązując problemy. Bądź pierwszym punktem kontaktu dla klientów B2B i B2C. Wymagana biegłość w języku duńskim/norweskim (C1) i angielskim (B2). Doświadczenie w...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Data: 13 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...