- Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone);
- Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality.
- Language: Proficiency in Georgian (C1/native) and English (B2)
- Experience: Cool if you have experience in medical project
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic.
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Sales skills;
- Soft skills.
- We provide equipment;
- Basic salary + bonuses;
- Work environment: Fully remote across Poland.
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover membership;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne ogłoszenia
Customer Support with Danish
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Data: 03 lis 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
