


- Manage and maintain assigned customer accounts.
- Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including:
- Customer Purchase Orders
- Purchase Orders to Suppliers
- Receipt of Products
- Purchase Invoices
- Customer Invoices
- E-commerce reports
- ASNs
- Resolve customer concerns promptly to ensure satisfaction and retention.
- Cooperate with fellow team members to ensure timelines and service levels are met for all team responsibilities.
- Respond to inquiries with professionalism and efficiency.
- Work from office 10:00-18:00
Education and Experience
- 3 –5 yrs of customer service experience.
- 1-3 yrs performing business transactions within an ERP system.
Skills & Competencies
- Highly detail oriented to deliver precise and timely work.
- Excellent communication skills (min. English B1).
- Ability to manage and resolve customer issues professionally.
- Ability to use search screens within an ERP system to perform research.
- Proficiency in the use of Excel.
- Ability to manage and resolve customer issues professionally.
We offer:
- Private healthcare plan (Compensa Złoty Pakiet)
- MultiSport card
- Lunch card
- Professional training courses paid by the company
- Annual bonus based on personal performance
Podobne ogłoszenia
Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych
Data: 06 cze 2025
Firma: Global Assistance Polska Sp. z o.o
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego...
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Data: 06 cze 2025
Firma: Multi Parts Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN Bieżące rozwiązywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Data: 06 cze 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...