For our Client, an international company specialising in innovative industrial technologies, we are looking for a
Customer Care Coordinator with German and English
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 77/2024
Responsibilities:
  • Resolving customer queries received via website (DACH region)
  • Making calls to cold leads
  • Responsibility for sales calls to end users (B2B)
  • Website product support
  • Managing the CRM system (Salesforce)
  • Delivering a positive customer experience at all times
  • Supporting Customer Care Manager with regard to marketing, sales or PR projects
Requirements:
  • Customer care experience (service or help desk or telemarketing)
  • Excellent command of spoken and written German
  • Minimum B2 level of English both in writing and speaking
  • Excellent interpersonal skills
  • Results-oriented with can-do attitude self-starter
  • An interest in engineering /technical area would be an asset
  • Positive energy : )
Company offers:
  • Stable employment contract
  • Competitive salary based on your experience and competences
  • Annual bonus
  • Private Medical Care (Medicover)
  • Life insurance
  • Cafeteria / Holiday Subsidy/ Multisport
  • Technical and skills training
  • International working environment
  • Hybrid model of work
W celu wzięcia udziału w rekrutacji należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w tej rekrutacji. W innym przypadku Państwa aplikacja zostanie usunięta z systemu.

Podobne ogłoszenia

Pracownik ds. obsługi klienta

  • Data: 23 sty 2025

  • Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku

  • Lokalizacja: Płock

Identyfikacja w systemie nadawczym, przygotowanie listów przewozowych, kompletacja zamówień, nadawanie przesyłek w systemie i przygotowanie do wydania kurierowi, kontakt z klientem w celu dobrej jakości obsługi i określenie potrzeb kupujących. Wymagania...

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

  • Data: 23 sty 2025

  • Firma: WBS Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami....

Customer Service Specialist with Slovenian

  • Data: 22 sty 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...