- Resolving customer queries received via website (DACH region)
- Making calls to cold leads
- Responsibility for sales calls to end users (B2B)
- Website product support
- Managing the CRM system (Salesforce)
- Delivering a positive customer experience at all times
- Supporting Customer Care Manager with regard to marketing, sales or PR projects
- Customer care experience (service or help desk or telemarketing)
- Excellent command of spoken and written German
- Minimum B2 level of English both in writing and speaking
- Excellent interpersonal skills
- Results-oriented with can-do attitude self-starter
- An interest in engineering /technical area would be an asset
- Positive energy : )
- Stable employment contract
- Competitive salary based on your experience and competences
- Annual bonus
- Private Medical Care (Medicover)
- Life insurance
- Cafeteria / Holiday Subsidy/ Multisport
- Technical and skills training
- International working environment
- Hybrid model of work
Podobne ogłoszenia
Pracownik ds. obsługi klienta
Data: 23 sty 2025
Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Lokalizacja: Płock
Identyfikacja w systemie nadawczym, przygotowanie listów przewozowych, kompletacja zamówień, nadawanie przesyłek w systemie i przygotowanie do wydania kurierowi, kontakt z klientem w celu dobrej jakości obsługi i określenie potrzeb kupujących. Wymagania...
Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)
Data: 23 sty 2025
Firma: WBS Sp. z o.o.
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami....
Customer Service Specialist with Slovenian
Data: 22 sty 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...