Customer Advisor with Swedish
Miejsce pracy: Warszawa
Job description:
  • Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable.
  • Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available.
  • Navigate the world of airline tickets with the precision of a GPS.
  • Understand customer needs and solve their travel issues with a smile.
  • Build unbreakable relationships with your customers by becoming their guide on the journey.
Requirements:
  • Fluent in Swedish (C1) and English (B2 level)
  • Naturally helpful, with the enthusiasm and patience of a saint.
  • Active listener who communicates without problems.
  • Attention to detail such as that of Sherlock Holms.
  • Highly organised with the ability to juggle tasks like a circus performer.
We offer:
  • After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
  • Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
  • Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
  • Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
  • Gain new skills through comprehensive training programs.
  • Enjoy rapid advancement and professional growth in a dynamic environment.
  • Connect with colleagues from around the world, broadening your cultural horizons.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data: 20 sie 2025

  • Firma: Concentrix

  • Lokalizacja: Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: Foundever

  • Lokalizacja: Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 19 sie 2025

  • Firma: Synevo Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów. Wymagania: ​...