- Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable.
- Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available.
- Navigate the world of airline tickets with the precision of a GPS.
- Understand customer needs and solve their travel issues with a smile.
- Build unbreakable relationships with your customers by becoming their guide on the journey.
- Fluent in Swedish (C1) and English (B2 level)
- Naturally helpful, with the enthusiasm and patience of a saint.
- Active listener who communicates without problems.
- Attention to detail such as that of Sherlock Holms.
- Highly organised with the ability to juggle tasks like a circus performer.
- After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
- Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
- Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
- Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
- Gain new skills through comprehensive training programs.
- Enjoy rapid advancement and professional growth in a dynamic environment.
- Connect with colleagues from around the world, broadening your cultural horizons.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. obsługi klienta
Data: 20 sie 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Data: 19 sie 2025
Firma: Foundever
Lokalizacja: Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Data: 19 sie 2025
Firma: Synevo Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów. Wymagania: ...