Ogłoszenie numer: 9920194, z dnia 2025-06-07

Klient portalu Praca.pl

Category Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie kategoriami produktów (żywność i non-food).
  • Negocjowanie warunków handlowych.
  • Przeprowadzanie przeglądów asortymentu.
  • Opracowywanie strategii dla poszczególnych kategorii.
  • Analiza rynku i trendów.

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku, preferowane doświadczenie z kategoriami takimi jak książki, kartki okolicznościowe czy produkty spożywcze.
  • Umiejętność analizy i interpretacji danych.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku.
  • Otwartość na zmiany i umiejętność pracy projektowej.

Oferujemy

  • Wsparcie mentorskie w pierwszych trzech miesiącach pracy.
  • Preferencyjne warunki pożyczek i wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych.
  • Atrakcyjne opcje zakupu opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie.
  • Kartę Multisport i dofinansowanie do aktywności oraz wydarzeń kulturalnych.
  • Zniżki na paliwo i u partnerów biznesowych.
  • Dostęp do platformy językowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Category Manager

  • Data: 05 cze 2025

  • Firma: Poczta Polska S.A.

  • Lokalizacja: Warszawa

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: zarządzanie kategoriami asortymentowymi (non-food/food), negocjowanie warunków handlowych, przeprowadzanie rewizji asortymentowych, opracowanie strategii asortymentowej, badanie rynku i trendów. Dołącz do nas,...

Category Manager

  • Data: 28 maj 2025

  • Firma: Joinco Polska Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego...