- Wsparcie dla dyrektora zarządzającego
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Przygotowanie prezentacji
- Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy
- Organizacja wydarzeń firmowych
- Organizacja wdrożenia nowych pracowników
- Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego
- Udział w konferencjach i delegacjach
- Dbanie o stronę internetową
- Wsparcie projektowe
- Znajomość języka angielskiego biznesowego – min. B2
- Język niemiecki będzie dodatkowym atutem
- Znajomość SAP – mile widziana
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
- Dobra organizacja pracy
- Samodzielność, komunikatywność, profesjonalizm
- Wynagrodzenie w przedziale 7 500 – 10 000 zł brutto/mies., w zależności od posiadanego doświadczenia
- Praca hybrydowa (min. 2 dni w biurze)
- Elastyczność w godzinach pracy, początek między 8:00 a 9:00
- Premia roczna 8,5%
- Praca początkowo na okres 8 miesięcy z możliwością przedłużenia
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Podobne ogłoszenia
Sekretarka- maszynistka
Data: 20 sty 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Lokalizacja: Żuromin
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: pomaturalne/policealne...
Sekretarka/sekretarz
Data: 20 sty 2025
Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Lokalizacja: Płock
Obsługa urządzeń biurowych. Digitalizacja akt postępowań przygotowawczych. Wykonywanie czynności pomocniczych przy przyjmowaniu pism i przesyłek. Ekspedycja korespondencji, prace pomocnicze. Przygotowanie dokumentacji do archiwizacj. Inne Czynności...
Sekretarka/sekretarz
Data: 20 sty 2025
Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Lokalizacja: Płock
Obsługa urządzeń biurowych. Digitalizacja akt postępowań przygotowawczych. Wykonywanie czynności pomocniczych przy przyjmowaniu pism i przesyłek. Ekspedycja korespondencji, prace pomocnicze. Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji. Inne Czynności...