Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli
w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/edukacja/informacja-dla-osob-majacych-trudnosci-w-poruszaniu-sie
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących z departamentu.
- Zapewnia obsługę telefoniczną i mailową z instytucjami, urzędami oraz komórkami organizacyjnymi ministerstwa.
- Przygotowuje i przedkłada dokumenty do podpisu dyrektora oraz przekazuje korespondencję zgodnie z dekretacją.
- Udziela informacji interesantom i kieruje ich do właściwych pracowników departamentu lub właściwych komórek organizacyjnych ministerstwa.
- Przygotowuje i obsługuje pod względem organizacyjno-recepcyjnym spotkania z interesantami i gośćmi.
- Udziela wsparcia merytorycznego i organizacyjnego pracownikom departamentu w ramach realizacji zadania związanego z koordynacją obsługi systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD).
- Zapewnia i gospodaruje materiałami biurowymi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub średnie branżowedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim
- Ogólna wiedza z zakresu zadań realizowanych w Ministerstwie
- Znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Znajomość podstaw Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Rzetelność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Komunikacja
- Samodzielność i inicjatywa
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu administracji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)
- Znajomość obiegu dokumentów oraz obsługi systemu EZD
Podobne ogłoszenia
Asystent do spraw księgowości i płac
Data: 20 sty 2025
Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Lokalizacja: Płock
Sporządzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, segregowanie i archiwizowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wystawianie faktur, dekretowanie dokumentów i wprowadzanie ich do programu, sporządzanie zestawień finansowych, przygotowywanie...
Asystent do spraw księgowości
Data: 20 sty 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Lokalizacja: Sochaczew
Program stażu Wymagania inne:
Asystentka / Asystent Linii Produkcyjnych
Data: 19 sty 2025
Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie Administracja i...