Asystent zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA
  • Koordynacja spotkań i przygotowywanie niezbędnych materiałów
  • Zarządzanie kalendarzem lidera i codziennymi obowiązkami
  • Obsługa korespondencji, zarządzanie dokumentacją, w tym raporty i umowy
  • Organizacja podróży służbowych i wydarzeń korporacyjnych
  • Obsługa kluczowych instytucji (banki, ubezpieczenia)
  • Zapewnienie poufności i archiwizacja informacji
  • Wykonywanie zadań administracyjnych

WYMAGANIA

  • Wysoka komunikatywność i kultura osobista
  • Punktualność, odpowiedzialność, organizacja pracy
  • Biegła znajomość języka angielskiego i narzędzi biurowych (MS Office)

OFERUJEMY

  • Zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej
  • Narzędzia potrzebne do pracy
  • Możliwość pracy w rozwijającej się organizacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Asystentka/Asystent Kierownictwa

  • Data: 10 sie 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Wsparcie Dyrektorów Zarządu w codziennych zadaniach operacyjnych i organizacyjnych. Organizacja spotkań i podróży, zarządzanie dokumentami, monitorowanie terminów. Koordynacja projektów strategicznych i przygotowywanie materiałów wspierających....

Asystent Zarządu

  • Data: 08 sie 2025

  • Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Będziesz odpowiedzialny/a za: Codzienne wsparcie Dyrektorów Zarządzających w działaniach operacyjnych i organizacyjnych – od planowania po realizację. Organizację spotkań, warsztatów i zebrań – w tym przygotowywanie agendy, prowadzenie notatek oraz...

Asystent / Asystentka zarządu

  • Data: 07 sie 2025

  • Firma: Asian Automotive Distribution Center

  • Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków: Organizowanie spotkań zarządu oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań oraz ich dystrybucja do odpowiednich osób Zarządzanie kalendarzem przełożonego oraz koordynowanie...