Zawód: Asystent do spraw księgowości
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Microsoft Office
Uprawnienia: Program Outlook (poczta elektroniczna)
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie,Umęjetności: obsługa komputera, poczty e-mail, programów Office,Uprawnienia: nie wymagane,Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w administracji biurowej,Znajomość języków obcych: nie wymagane.Ogólny zakres obowiązków: Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, monitorowanie należności i zobowiązań, archiwizacja korespondencji pocztowej administrowanie umowami. Ewidencjonowanie otrzymanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością, przy użyciu systemów informatycznych do programu księgowego i kadrowo płacowego.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Podobne ogłoszenia
Asystent do spraw księgowości
Data: 04 lip 2025
Firma: AZYL NIERUCHOMOŚCI IWONA GMURCZYK
Lokalizacja: Wyszków
Obsługa interesantów, księgowanie wpłat, faktur, odpowiedzi na pisma i zgłoszenia. Początkowo zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, następnie umowa o pracę. (Godziny pracy: 10-18) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji
Data: 04 lip 2025
Firma: Abakus Sp. z o.o.
Lokalizacja: Piaseczno
Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie...
Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji
Data: 04 lip 2025
Firma: Abakus Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie...