BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Asystent / Asystentka ds. Kadr
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje obowiązki:
  • wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi
  • ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny)
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
  • przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu HR i innych działów
  • kontakt z pracownikami w bieżących sprawach kadrowych
  • współpraca z ZUS, US, PFRON i innymi instytucjami
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy)
  • pierwsze doświadczenie w pracy w dziale kadr/płac
  • znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • dobra organizacja pracy i dokładność w realizacji zadań
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, szczególnie Excel)
  • znajomość programów kadrowo-płacowych będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie
  • wsparcie doświadczonego zespołu
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
  • dofinansowanie karty sportowej Multisport
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
  • pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszyc tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl

Podobne ogłoszenia

Młodszy asystent/starszy asystent - psychiatra

  • Data: 02 lis 2025

  • Firma: ARESZT ŚLEDCZY W GRÓJCU

  • Lokalizacja: Grójec

lekarz psychiatra Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne, specjalizacja: Psychiatria Wymagania inne: [Inne] : posiadająca obywatelstwo polskie;aktualne prawo wykonywania zawodukorzystająca z pełni praw publicznych;która daje...

Asystent / Asystentka Biura Budowy

  • Data: 01 lis 2025

  • Firma: GRUPA KDM Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień...

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów

  • Data: 31 paź 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Wspieranie zespołu w codziennej koordynacji bieżących projektów. Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przyjętymi procedurami. Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami oraz partnerami. Przygotowywanie raportów i zestawień niezbędnych do...