- Efektywne zarządzanie działalnością biura.
- Zarządzanie kalendarzem dyrektora.
- Obsługa spotkań, w tym przyjmowanie gości.
- Obsługa telefoniczna i korespondencji (email, listy, faksy).
- Wsparcie w zarządzaniu dokumentami i przepływie informacji.
- Gromadzenie i przeszukiwanie informacji.
- Organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych.
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
- Przygotowywanie raportów i dokumentacji.
- Utrzymywanie sprzętu i wyposażenia biura.
- Minimum 2 lata doświadczenia w podobnej roli.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Preferowane kierunki studiów: prawo.
- Zaawansowana obsługa komputera, szczególnie MS Office.
- Profesjonalizm, dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
- Samodzielność i inicjatywa.
- Prawo jazdy.
- Różne formy zatrudnienia: umowa o pracę, zlecenie, b2b.
- Stabilne warunki pracy.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
- Pracę w przyjaznym zespole.
Podobne ogłoszenia
Asystent / Asystentka Biura
Data: 04 cze 2025
Firma: HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa poczty elektronicznej Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i...
Pomoc administracyjna (biurowa) - stażysta
Data: 30 maj 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
Lokalizacja: Łosice
Realizacja stażu zgodnie z programem stażu: Obsługa sprzętu i urządzeń techniki biurowej i korzystanie z programów komputerowych, przygotowywanie różnych form pism, pomoc w sporządzeniu dokumentów dotyczących spraw księgowych, gromadzenie i segregowanie...
Pomoc administracyjna (biurowa) - stażysta
Data: 30 maj 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
Lokalizacja: Łosice
Realizacja stażu zgodnie z programem stażu: Obsługa sprzętu i urządzeń techniki biurowej i korzystanie z programów komputerowych, przygotowanie korespondencji, redagowanie pism i sporządzanie dokumentów, obsługa klienta, archiwizowanie dokumentów,...