- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy)
- Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu
- Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji
- Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
- Obsługa centrali telefonicznej, przekazywanie połączeń do działów / osób
- Wprowadzenie danych zakupowych do systemu fakturowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2– warunek konieczny
- Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy
- Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
- Mile widziana znajomość technik działania globalnego helpdesku
- Mile widziane doświadczenie w pracy na helpdesku oraz obsłudze klienta zagranicznego
- Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościami
- Pracę zdalną w oparciu o umowę zlecenie/ o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-17.30 (do ustalenia w ramach podanych godzin)
- Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje
- Pracę w dynamicznym środowisku międzynarodowym
Podobne ogłoszenia
Customer service specialist with Polish
Data: 05 kw. 2025
Firma: Concentrix
Lokalizacja: Warszawa
conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,...
Helpdesk Agent w Call Center
Data: 02 kw. 2025
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...
Pracownik Helpdesk
Data: 02 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna, przekazywanie połączeń, wprowadzanie danych zakupowych do systemu...