- Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu rezerwacji indywidualnych i grupowych
- Telefoniczna i mailowa sprzedaż usług hotelowych
- Współpraca między działami hotelu
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, zgodnie z przyjętymi standardami
- doświadczenia w pracy podobnym stanowisku w Recepcji lub Dziale Rezerwacji
- zdolności do demonstracji wysokich standardów pracy oraz wspierania i rozwijania działań zespołu
- dobrej organizacji pracy, umiejętności podejmowania decyzji
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- znajomości systemu PROTEL (mile widziane)
- przyjazną, nieformalną atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu, w pełnym entuzjazmu zespole
- stabilne zatrudnienie w wiarygodnej i dynamicznie rozwijającej się firmie SATORIA Group SA
- szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego
- pełny i kompleksowy program wdrożenia w nowe obowiązki
- atrakcyjny system premiowy
- prywatną opiekę medyczną z pakietem stomatologicznym
- kartę Multisport
- codzienne, bezpłatne śniadania
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i grupowego ubezpieczenia Warta
- Pracowniczy Program Emerytalny
- pracę zmianową w godzinach 8-16, 9-17, 11-19.
Podobne ogłoszenia
Recepcjonista hotelowy
Data: 09 kw. 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą. Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami. Szybkie i adekwatne rozwiązywanie pojawiających...
Recepcjonista (K/M)
Data: 07 kw. 2025
Firma: Novotel Warszawa Centrum
Lokalizacja: Warszawa
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Nasze oczekiwania Masz...
Recepcjonistka
Data: 27 mar 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Świadczenie najwyższej jakości obsługi klienta. Profesjonalne check-in i check-out gości. Obsługa połączeń telefonicznych i przekazywanie informacji. Współpraca z innymi działami hotelu. Obsługa transakcji gotówkowych i kart kredytowych. Biegła...