- Kontakt z pracownikami tymczasowymi , zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików.
- Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz bieżący kontakt z pracownikami.
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1) – warunek konieczny.
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z pracownikami.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
- Wykształcenie w kierunku logistyka, zarządzanie, produkcja lub pokrewne.
- Znajomość jednej z branż: Transport / Logistyka.
- Znajomość narzędzi do zarządzania procesem rekrutacji.
- Doświadczenie w pracy w agencji rekrutacyjnej.
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
- Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności.
- Niekorporacyjną atmosferę pracy.
- Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną Medicover z pakietem stomatologicznym.
- Pełne wdrożenie i potrzebne wsparcie, zarówno na początku jak i w trakcie współpracy.
- Elastyczny czas pracy – rozpoczynamy pracę między 8 a 9, kończymy między 16 a 17.
- Organizacja transportu od Stacji Metra do biura.
- Spotkania integracyjne.
- Program rekomendacji pracowników.
- I wiele innych.
Podobne ogłoszenia
Administrator HR
Data: 30 sty 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników. Obsługa spraw pracowniczych związanych z ubezpieczeniami społecznymi, świadczeniami emerytalno-rentowymi, badaniami lekarskimi oraz zaświadczeniami. Analiza i interpretacja zmieniających się przepisów prawa...
Employee Lifecycle Specialist
Data: 30 sty 2025
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main...
P&C ELC Specialist
Data: 10 sty 2025
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure...