Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • Kontakt z pracownikami tymczasowymi , zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików.
  • Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz bieżący kontakt z pracownikami.
Nasze wymagania
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1) – warunek konieczny.
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z pracownikami.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość pakietu MS Office.

Mile widziane

  • Wykształcenie w kierunku logistyka, zarządzanie, produkcja lub pokrewne.
  • Znajomość jednej z branż: Transport / Logistyka.
  • Znajomość narzędzi do zarządzania procesem rekrutacji.
  • Doświadczenie w pracy w agencji rekrutacyjnej.
To oferujemy
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
  • Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności.
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy.
  • Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną Medicover z pakietem stomatologicznym.
  • Pełne wdrożenie i potrzebne wsparcie, zarówno na początku jak i w trakcie współpracy.
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczynamy pracę między 8 a 9, kończymy między 16 a 17.
  • Organizacja transportu od Stacji Metra do biura.
  • Spotkania integracyjne.
  • Program rekomendacji pracowników.
  • I wiele innych.

Podobne ogłoszenia

Administrator HR

  • Data: 30 sty 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników. Obsługa spraw pracowniczych związanych z ubezpieczeniami społecznymi, świadczeniami emerytalno-rentowymi, badaniami lekarskimi oraz zaświadczeniami. Analiza i interpretacja zmieniających się przepisów prawa...

Employee Lifecycle Specialist

  • Data: 30 sty 2025

  • Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main...

P&C ELC Specialist

  • Data: 10 sty 2025

  • Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure...