Służba Ochrony Państwa
Starszy kancelista k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/07771
OBOWIĄZKI:
1) Wykonywanie pracy kancelaryjnej w tym:Przyjmowanie dokumentów przychodzących:- odbiór korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej);- weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów;Rejestrowanie dokumentów:- wprowadzanie danych do systemu obiegu dokumentów (CEED);Przekazywanie dokumentów:- przekazywanie zarejestrowanych dokumentów zgodnie dekretacją;- zapewnienie terminowego obiegu dokumentów;Obsługa dokumentów wychodzących:- przedstawianie dokumentów do podpisu Dyrektora Zarządu lub Zastępców Dyrektora;- rejestracja korespondencji wychodzącej;- wysłanie dokumentów zgodnie ze wskazaną formą.Archiwizacja i przechowywanie dokumentów:- przechowywanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;- przygotowanie do archiwizacji pism i dokumentacji oraz przekazanie przedmiotowej dokumentacji do Archiwum;2) Prowadzenie ewidencji:- pism wchodzących, wychodzących i wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami;- wyjazdów służbowych;- upoważnień;- decyzji.3) Monitorowanie stanu zaopatrzenia oraz zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb punktu rejestracji.4) Obsługa poczty papierowej i elektronicznej sekretariatu Zarządu.5) Aktualizacja danych osobowych funkcjonariuszy i pracowników Zarządu.6) Bieżąca obsługa sekretariatu, tj. odbieranie połączeń przychodzących, organizacja wizyt gości Dyrektora Zarządu oraz ich przyjmowanie.Pełna treść oferty: https://sop.gov.pl/pl/dolacz-do-sop/pracownik-cywilny/aktualne-oferty-pracy/1027,Starszy-kancelista.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Microsoft Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: średnie ogólnokształcące;- co najmniej 1 rok pracy na stanowisku pracownika biurowego lub podobnym;Uprawnienia:- posiadanie obywatelstwa polskiego;- korzystanie z pełni praw publicznych;- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;Umiejętności: - podstawowa obsługa komputera;- podejmowanie decyzji;- współpracy i pracy zespołowej;- organizowania pracy własnej;- sumienność;- odpowiedzialność;Wymagania pożądane:- wykształcenie: wyższe;- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego;- 3 lata pracy na stanowisku pracownika biurowego lub podobnym;- prawo jazdy kat. B;Umiejętności:- dobra znajomość obsługi komputera;- umiejętności analityczne;- dobra znajomość programów komputerowych (Word, Excel);Miejsce składania dokumentów w postaci CV w zamkniętej kopercie na terenie biura przepustek urzędu:ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, z dopiskiem Oferta na stanowisko Starszy Kancelista Zarząd X, lub przesłanie CV w wersji elektronicznej.Termin składania ofert: do 02.08.2025 r.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ wypłata nagrody jubileuszowej;+ wypłata dodatkowego wynagrodzenia rocznego;+ w ramach funduszu świadczeń socjalnych dopłata do wypoczynku tzw. wczasy pod gruszą;

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. osp

  • Data: 20 lip 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

  • Lokalizacja: Płock

Obsługa urzadzeń biurowych i komputera.Prowadzenie spraw związanych z OSP.Prowadzenie ewidencji odznaczeń i umundurowania.Prowadzenie korespondencji - spis spraw.Rozliczanie projektów unijnych.Wypełnianie wniosków na odznaczenia.Organizacja przygotowywania...

Główny Specjalista / Główna Specjalistka w Wydziale Obsługi Organów Spółki

  • Data: 20 lip 2025

  • Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.

  • Lokalizacja: Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Zarządu i RN, Przygotowywanie projektów protokołów z posiedzeń Zarządu i RN, Przekazywanie do właściwego Ministra dokumentacji korporacyjnej związanej z...

Specjalista ds. administracji

  • Data: 19 lip 2025

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

  • Lokalizacja: Piastów

1. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej)2. Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych i ich aktualizacja3. Przygotowywanie dokumentów, zestawień i raportów4. Wsparcie administracyjne dla innych działów firmy5....