Ogłoszenie numer: 10353185, z dnia 2025-11-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży.
  • Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian.
  • Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług.
  • Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów.
  • Informowanie przełożonego o realizowanych zadaniach i napotkanych wyzwaniach.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży turystycznej lub w obsłudze mailowej/telefonicznej.
  • Umiejętności interpersonalne oraz zdolność do pracy zespołowej.
  • Dokładność, analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
  • Gotowość do pracy zmianowej, w tym w wybrane weekendy.
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy

  • Szkolenia produktowe, w tym wyjazdowe.
  • Atrakcyjne oferty wakacyjne dla Ciebie i Twoich bliskich.
  • Prywatną opiekę medyczną i opcjonalne ubezpieczenie.
  • Kartę lunchową.
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych.
  • Dostęp do platformy MyBenefit lub karty Multisport.
  • Możliwość rozwoju w innych działach firmy.
  • Welcome Pack na start pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych

  • Data: 31 paź 2025

  • Firma: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

  • Lokalizacja: Warszawa

Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 31 paź 2025

  • Firma: IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 30 paź 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online, pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności, rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach, tworzenie...