- Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
- Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
- Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
- Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
- Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
- Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
- Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
- Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
- Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
- Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
- Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
- Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Data: 01 lis 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży. Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian. Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług. Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów....
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych
Data: 31 paź 2025
Firma: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji
Lokalizacja: Warszawa
Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Data: 30 paź 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online, pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności, rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach, tworzenie...
