Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
Wymagania:
  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

  • Data: 01 lis 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży. Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian. Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług. Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów....

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych

  • Data: 31 paź 2025

  • Firma: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

  • Lokalizacja: Warszawa

Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 30 paź 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online, pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności, rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach, tworzenie...