Ogłoszenie numer: 10377627, z dnia 2025-10-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online,
  • pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności,
  • rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach,
  • tworzenie pozytywnych relacji i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.

Wymagania

  • płynna znajomość języka duńskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2),
  • komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie,
  • umiejętność organizacji pracy i obsługi kilku zadań jednocześnie,
  • nastawienie na satysfakcję klienta i budowanie trwałych relacji.

Oferujemy

  • wsparcie przy relokacji (transport i zakwaterowanie),
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów,
  • rozwój kompetencji poprzez coaching i mentoring w międzynarodowym środowisku,
  • przyjazną atmosferę w zespole o różnorodnym międzynarodowym składzie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

  • Data: 01 lis 2025

  • Firma: Klient portalu Praca.pl

  • Lokalizacja: Warszawa

Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży. Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian. Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług. Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów....

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych

  • Data: 31 paź 2025

  • Firma: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

  • Lokalizacja: Warszawa

Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data: 31 paź 2025

  • Firma: IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.

  • Lokalizacja: Warszawa

Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...