Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu Zarządu UNIBEP SA.
- Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu,
- Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki,
- Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie logistycznego wsparcia,
- Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących do firmy oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem,
- Redagowanie oficjalnej korespondencji i dokumentów zgodnie z obowiązującymi standardami Spółki,
- Zarządzanie korespondencją elektroniczną i tradycyjną, dbanie o terminowe i poprawne przekazywanie informacji,
- Koordynacja przepływu dokumentacji z budów oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem,
- Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu finansowego,
- Dbanie o zaopatrzenie sekretariatu oraz biura w artykuły biurowe, spożywcze oraz inne niezbędne materiały,
- Organizacja podróży służbowych, rezerwacje noclegów, biletów, itp.
- Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego w codziennym funkcjonowaniu biura.
- Wykształcenie min. średnie lub wyższe (kierunki ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze),
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 2 lata,
- Doświadczenie w pracach biurowych,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (weryfikowana podczas rekrutacji),
- Wysoką kulturę osobistą,
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- Umiejętność współpracy w zespole, otwartość.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w biurze w Warszawie przy ul. Kondratowicza 37,
- Godziny pracy 8:00-16:00,
- Niezbędne narzędzia do pracy – komputer i telefon,
- Wsparcie zgranego i otwartego zespołu, który współpracuje w realizacji wspólnych celów,
- Dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- Atrakcyjne benefity, m.in. dofinansowanie do karty sportowej, darmowe wsparcie psychologiczne, prywatna opieka medyczna w PZU, Program Poleceń Pracowniczych.
Podobne ogłoszenia
Asystent / Asystentka Zarządu
Data: 06 cze 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Wsparcie Prezesa Zarządu oraz kadry kierowniczej w koordynacji spotkań i wyjazdów służbowych Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na potrzeby zarządu Obsługa i archiwizacja korespondencji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów Prowadzenie list...
Asystentka zarządu
Data: 02 cze 2025
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Lokalizacja: Wyszków
Koordynowanie obiegu dokumentów w biurze, obsługa bieżących spraw administracyjnych, obsługa korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wsparcie innych działów firmy (m. in. porządkowanie i archiwizacja dokumentów). Wymagania konieczne:...
Asystent / Asystentka Zarządu
Data: 30 maj 2025
Firma: Retres Group sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura; prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; przyjmowanie gości zaproszonych na spotkania; odbieranie telefonów oraz koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listy, e-maile, faksy);...