- Obsługa bieżącej korespondencji oraz kontakt z klientami i partnerami biznesowymi
- Zarządzanie procesami rekrutacji, wdrażania i rozstania z pracownikami
- Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej i współpraca z działem płac
- Koordynacja wydarzeń firmowych, od spotkań po wyjazdy biznesowe
- Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Dbałość o zgodność dokumentacji z normami ISO oraz działania pokontrolne
- Zarządzanie zaopatrzeniem biura
- Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenckim lub biurowym
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, w mowie i piśmie
- Doskonała organizacja pracy, dokładność i proaktywność
- Znajomość zasad prawa pracy, RODO i doświadczenie w pracy z dokumentacją personalną
- Umiejętność pracy z dokumentacją ISO lub gotowość do szybkiej nauki
- Wysoki poziom dyskrecji
- Stabilne warunki zatrudnienia w firmie, która dynamicznie się rozwija
- Realny wpływ na organizację biura i bezpośrednią współpracę z kadrą zarządzającą
- Prywatną opiekę medyczną z dostępem do usług stomatologicznych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w administracji i HR
Podobne ogłoszenia
Asystent ds. Administracji Obiektu
Data: 01 lis 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
Wsparcie Facility Managera w codziennej obsłudze biura i realizacji standardów jakości. Kontakt i współpraca z pracownikami oraz firmami zewnętrznymi. Przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji (protokoły, zestawienia, raporty). Nadzór nad obiegiem faktur...
Asystentka / Asystent
Data: 31 paź 2025
Firma: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji
Lokalizacja: Warszawa
Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i...
Asystent / Asystentka biura
Data: 23 paź 2025
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Warszawa
obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji mailowej, przyjmowanie gości i dbanie o pozytywny wizerunek firmy, organizacja delegacji służbowych oraz rozliczanie wydatków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurierzy),...
